Info

Sortiment

Har ni alla varor på lager?
Vi reserverar oss för att varor kan vara slutsålda i Butiken men att detta kanske inte hunnit
uppdateras i webshopen.
 
Jag såg en vara häromdagen i webshopen, men nu hittar jag den inte?
Då är varan slutsåld.
 
Varför kan jag inte välja min storlek på en vara?
Då är Din storlek inte i lager/varan är slut.
Kontakta oss eller för mer information.

 

Beställningar, leveranser & betalningar

Kortbetalning/internetbanksbetalning via Payson
Betalning sker enkelt och säkert med Payson. Med Payson kan du använda både betalkort och
Internetbank eller tidigare innestående medel. Även om du inte har ett Paysonkonto sedan tidigare
kan du på bara några sekunder göra transaktionen via Payson.
Payson håller höga säkerhetskrav och är PCI-certifierade av Trustwave som är en internationell
organisation för säker e-handel. All trafik krypteras genom SSL 128 bitar. Alla kortöverföringar bygger
på bankernas så kallade 3D-secure teknik.
Payson startade 2003 som ett helt nytt fenomen i Sverige och har med tiden blivit synonymt med
säkra nätbetalningar. Payson samarbetar med VISA, MasterCard samt alla svenska banker som
erbjuder direktbetalningar, Swedbank, Handelsbanken, SEB och Nordea. Över en halv miljon svenskar
använder idag Payson som har blivit en välkänd betallösning på Internet.

Faktura
Handla nu – betala efter leverans!
När du betalar via Payson faktura handlar du tryggt och enkelt. Du behöver aldrig uppge dina
kortuppgifter, och betalar alltid efter att du fått hem dina varor.

Så här fungerar det:

– Välj Paysonfaktura i kassan.
– Fyll i ditt personnummer och ditt postnummer.
– Butiken skickar varan till din folkbokföringsadress.
– Så fort butiken skickat varan får du en faktura till din e-postadress.
– Du får varan hemskickad och kan titta på den i lugn och ro.
– Fakturan betalar du inom det avsatta datumet från Payson.

Läs mer om Payson här: www.payson.se

Leveransvillkor
Från det att kunden lagt en beställning skickas varan normalt inom 2-3 arbetsdagar.
Vi skickar med PostNord skicka lätt, så all post går under deras villkor.

Obs: Har varan ej levererats inom två veckor så är det kundens skyldighet att informera
kundtjänst om utebliven vara på therese@zebrahbg.se. I annat fall betraktas varan som levererad.

 

Byten & returer

Du har 14 dagars öppet köp/bytesrätt från det att vi skickat ut din vara.
Kontakta oss  innan du returnerar en vara, du kontaktar oss via mail: therese@zebrahbg.se.
Observera att det är Du som kund som står för returkostnaden och för att varan kommer
fram till oss. Vi rekommenderar därför att Du skickar din retur med (Skicka Lätta) post.
 
Hur reklamerar jag en defekt vara?
Skicka ett mail till oss och beskriv felet på varan.

Kan jag avbeställa min order?
Ja,  kontakta vår kundservice så fort som möjligt, från det att Du gjorde Din beställning
så hjälper vi dig. Är din order redan utskickad måste du som kund hämta ut din vara och
returnera den. Annars räknas den som ej uthämtat paket.
        
Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?
Försändelser som ej löses ut varpå paketet går i retur till Zebra, debiteras en avgift
om 99:- för att täcka Zebras kostnader för transport och administration.