Byten & returer

Du har 14 dagars öppet köp/bytesrätt från det att vi skickat ut din vara.
Kontakta oss  innan du returnerar en vara, du kontaktar oss via mail: therese@zebrahbg.se.
Observera att det är Du som kund som står för returkostnaden och för att varan kommer
fram till oss. Vi rekommenderar därför att Du skickar din retur med rekommenderad
(Skicka Lätta) post.

Jag vill gör ett byte, hur går jag tillväga?
Har du handlat i webbshoppen, ska du maila till therese@zebrahbg.se
Som då informerar dig om hur du ska göra. Har du handlat direkt i vår butik,
ber vi er kontakta butiken direkt på 042 – 14 17 97 (Mån-Fre 10-18 / Lör 10-16).
 
Hur reklamerar jag en defekt vara?
Skicka ett mail till oss och beskriv felet på varan.

Kan jag avbeställa min order?
Ja,  kontakta vår kundservice så fort som möjligt, från det att Du gjorde Din beställning
så hjälper vi dig. Är din order redan utskickad måste du som kund hämta ut din vara och
returnera den. Annars räknas den som ej uthämtat paket.
        
Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?
Försändelser som ej löses ut varpå paketet går i retur till Zebra, debiteras en avgift
om 99:- för att täcka Zebras kostnader för transport och administration.